dinsdag 2 april 2013

♥ Essence Stay all day 16h foundation - 10 soft beige ♥


Ik heb nog niet veel ervaring met foundation en dus ben ik laatste tijd een beetje aan het experimenteren. Dat doe ik met goedkope foundations, dus als het mis gaat, is dat geen probleem. Ik testte de Essence stay all day 16h long-lasting make-up in de kleur 10 soft beige, de lichtste kleur.


De verpakking is simpel en strak. Er zit 30 ml in, het is een vrij kleine verpakking, maar dat is misschien zelfs alleen maar handig op vakantie.


Op de achterkant staat wat informatie in het Engels, Duits en Frans. Niet in het Nederlands. Jammer, maar inprincipe geen probleem.


Als je de dop eraf haalt ze je een pompje. Dat is natuurlijk super handig. Zo kun je goed doseren en het is echt hygiënisch.


Als je een heel pompje neemt, heb je de bovenstaande hoeveelheid.


Als je het uitsmeert zie je het al. Is dit de lichtste kleur :O. Essence, wat heb je gedaan? Het is oranje. Ik ben niet extreem licht, wat moeten de dames dan met een hele lichte huid.. Ik weet het niet. Wel zie je al dat hij erg goed dekt.


Moet je eens kijken, dit is hoe die uitgesmeert is. Check het verschil tussen onder en boven. Dit is niet het effect wat je wilt. Jammer :(.

Essence heeft wel een beetje gefaald helaas. De verpakking is mooi, de geur is heerlijk zacht/zoet, de dekking is prima.. Maar de kleur, nee dat is hem totaal niet. Misschien is het iets voor carnaval volgend jaar, dan kan je als wortel.

Essence stay all day 16h foundation is te koop bij Kruidvat voor €3,79.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!