vrijdag 5 april 2013

♥ ELF Mineral Lipstick - Rich Raspberry ♥

 Eergisteren een review over een prachtige blush en vandaag over een ELF lipstick, Rich Raspberry. Ik hoop dat de ELF reviews niet gaan vervelen, want komende zondag én maandag  komen er nog artikeltjes over ELF online.




De lipstick komt in een wit doosje, met bovenaan een balk met daarop de kleur. Ik vind het leuk dat er een doosje omheen zit, maar persoonlijk vind ik de witte kleur niet zo mooi. Zeker omdat de lipstick zelf ook niet wit is. Zwart was denk ik passender geweest.


De lipstick zelf vind ik wel prachtig. Het is een strakke, matte, vierkante, zwarte huls. Zo zie je ze niet vaak.


De kleur is 'Rich Raspberry', een donker framboos kleurig kleurtje. Hij ligt echt heel dicht bij mijn eigen lipkleur en is echt heel erg mooi. Ik vind hem geweldig.



Wat ook pluspunten zijn, is dat de lipstick is op 100% minerale basis zonder conserveringsmiddelen, chemische kleurstoffen of parabenen is. Daarnaast voelt de lipstick helemaal niet vervelend aan. Het voelt echt als een lipbalsem, geen droge lippen dus :).


Het wordt misschien nu al saai, maar ik ben weer enthousiast over ELF. De lipstick is niet zo duur en eigenlijk kan ik helemaal geen minpunten bedenken.


ELF Mineral lipstick Rich Raspberry is te koop bij www.eyeslipsface.nl voor €5,00 per stuk. De verzendkosten bedragen €7,00 per bestelling.

1 opmerking:

  1. Het ziet er echt mooi uit, hij is best donker maar daar houd ik wel van

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!