maandag 8 april 2013

♥ ELF Mineral lipstick - Nicely Nude ♥


En daar zijn we dan, aangekomen bij het voorlopige laatste ELF review. (Kijk onderaan dit artikel even voor de andere reviews.) Ik kan jullie alvast vertellen dat ik voor mij persoonlijk dé perfecte nude/roze lipstick heb gevonden. Omdat mijn lippen wat donkerder zijn, lijk ik al gauw óf Barbie óf een lijk. En dat is bij deze niet het geval. Perfect dus!



Ik kan nu weer hele verhalen gaan vertellen over wat ik van het doosje vind, maar omdat ik in de andere artikelen van ELF dat ook al deed, doe ik dat nu niet. Mocht je dat toch wel willen zien kijk dan even bij het andere lipstick artikel.



Het is een hele mooie lichtroze kleur genaamd 'Nicely Nude'. Nude kun je het niet echt noemen, maar dat betekent niet dat ie niet mooi kan zijn natuurlijk.



Kijk nou wat een mooie kleur, en wat een pigment. Op andere reviews las ik dat ie niet goed zou dekken, maar daar zie ik helemaal niks van.



De 'ELF blush Twinkle Pink' en deze ' ELF Mineral lipstick Nicely Nude' zijn nieuwe favorieten van mij! De baked blush en de rode lipstick vind ik ook mooi, maar gebruik ik nu niet dagelijks.


Ik kan je zeker aanraden om bij www.eyeslipsface.nl te bestellen. De producten zijn goed en voor een heel zacht prijsje. Daarnaast is de bezorging ook redelijk snel. Het enige nadeel is, is dat de verzendkosten zo hoog zijn. Bestel dan samen met een vriendin, dan kan je de kosten delen :).

Andere ELF reviews:
ELF Mineral lipstick Rich Raspberry
ELF blush Twinkle Pink
ELF baked blush Peachy Cheecky





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!