woensdag 3 april 2013

♥ ELF blush Twinkle Pink ♥


 Zoals jullie misschien al hebben gelezen bij 'mijn Paas foto's had ik een bestelling bij de webshop ELF (Eyes Lips Face) gedaan. Een paar dagen geleden kwam het pakket binnen. De komende dagen kunnen jullie dus ook reviews van de twee lipsticks en twee blushes verwachten die ik heb besteld. Vandaag is de blush Twinkle Pink aan de beurt.


Gehele bestelling

De blush komt in een simpel, zwart papieren doosje. Op het doosje is de kleur duidelijk aangegeven, Twinkle Pink. Ik vind het leuk dat ELF haar producten namen geeft. Op het doosje zelf is de naam ook nog eens aangegeven. Handig, voor als je er meerdere in je stash hebt liggen.



Het doosje lijkt heel erg veel op de Nars doosjes, alleen is dit natuurlijk veel en veel goedkoper. Er zit een doorzichtige baan in, waardoor je de kleur goed kan zien.


In de blush is 'elf' gedrukt. Dat geeft het net wat extra's, ik vind het zo in iedergeval erg mooi.



Daglicht binnen
Daglicht buiten
Met flits, check de prachtige glitter
 Twinkle Pink is een mooie roze kleur met een prachtíge goude glans. De glans geeft hem net dat extra's waardoor ik hem geweldig vind. Hij pakt ook goed uit op je wangen en geeft een hele mooie, warme gloed.



Ik raad je zeker aan om iets bij ELF te bestellen. Deze blush is erg mooi en ik denk wel een nieuwe favoriet van mij. Ik wil je wel als tip meegeven om eerst reviews te bekijken omdat op de site de kleuren nog wel eens anders kunnen overkomen. Daarnaast is het ook een idee om met een vriendin samen te bestellen want de verzendkosten liggen erg hoog.

ELF blushes zijn te koop op www.eyeslipsface.nl voor 4,00 per stuk. De verzendkosten bedragen rond de 7,00 per bestelling.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!