zondag 7 april 2013

♥ ELF Baked Blush - Peachy Cheecky ♥


En jawel hoor, we zijn aangekomen bij het derde review van ELF. Vandaag weer een blush, want zoals jullie weten ben ik er gek op. Ik koos een baked blush uit omdat die toch net wat specialer zijn. Ik ging voor de prachtige kleur 'Peachy Cheecky'. Een mooi peach kleurtje, zoals de naam al zegt.



En ook deze blush komt weer in een kartonnen doosje. Sorry, ik heb het idee dat het een beetje saai wordt, maar alle producten zijn ongeveer het zelfde natuurlijk.



Het doosje is heel simpel. De achterkant is zwart met een doorzichtige deksel, daarop staat 'ELF Baked Blush' gedrukt.


De blush is dus gebakken en heft een mooi patroontje. Het grootste gedeelte van de blush is peach kleurig en het patroontje is bruin/paars kleurig. Daarvan zie je niks als je hem swatchst.


Zoals je ziet geeft de blush goed kleur af. Hij is niet mat, er zit geen duidelijke glitter in, maar hij geeft wel een mooie glans.


Ja, we hebben weer te maken met een pareltje. Morgen komt er nog een laatste ELF review over bovenstaande lipstick en dan hebben we alle ELF producten voorlopig weer gehad.

ELF Baked Blush Peachy Cheecky is te koop bij www.eyeslipsface.nl voor 4,00 per stuk. De verzendkosten bedragen €7,00 per bestelling.

♥ Twitter ♥ Mail ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!