maandag 29 april 2013

Dove LE witte Beauty Blossom


Vandaag is de troonwisseling en dat houdt in dat er veel oranje te zien is. Daarnaast is het nieuwe koningspaar helemaal fris en bloemig (?), haha. Precies zoals de nieuwe Dove LE: "Witte Beauty Blossom".



Deze LE lijn is lente/zomer 2013 te koop bij de drogisterij. In de lijn zit een bodylotion van 7,11 (deze heb ik niet,) een body cream van 2,33 en een douchegel, deze kost 3,55.


Ik vind de verpakking van de producten zo'n leuke uitstraling geven. Fris, bloemig, zomers. Helemaal Dove. Het oranje kleurtje doet me denken aan perziken en dat komt ook wel een beetje terug in de geur.
150 ml
250 ml
De geur is verder heel zonnig: fris met een warme touch. Ik vind hem heel erg lekker ruiken. Daarnaast ruik ik inderdaad ook bloemen, heerlijk!



De cream is romig en zacht. Niet zo voedend als een butter, maar wel echt voedender dan een lotion. Hij smeert fijn uit, de geur is niet té overheersend en trekt niet heel snel in doordat hij toch best dik is.


De body wash heft precies de zelfde geur. Ik heb het idee dat hij mijn huid best wel goed voed en is verder gewoon prima in gebruik.

Dat heeft Dove weer erg goed gedaan! Leuke lijn en misschien ook wel een goed idee voor aankomende moederdag.

De Dove LE witte Beauty Blossom is te koop bij de drogist.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!