donderdag 25 april 2013

♥ Dove go fresh deodorant - Cucumber & Green tea ♥


Groen en fris, dat is het eerste wat in me op komt als ik aan de go fresh Cucumber en Green Tea van Dove denk. De naam zal je misschien afschrikken, want kom op, wie gebruikt er nou komkommer deodorant. Niemand toch?

Nou, ikke wel hoor :). Verklaar me voor gek, maar als je deze deodorant hebt geroken ben je zelf denk ik ook om.



Allereerst ziet hij er lekker Dove-achtig uit. Clean wit, maar het groene (van de komkommer natuurlijk) geeft het een frisse uitstraling. Daarnaast is het pompsysteem (spuitsysteem? Whatever) groen gekleurd. Nog meer plus punten als je het mij vraagt.


De geur wil ik nou niet direct aan komkommer koppelen. Het ruikt fris, absoluut niet zoet, en vrij natuurlijk. Een keer iets anders dan wat ik normaal lekker vind, maar dit is ook zeker niet mis hoor.



Ik zelf heb wel wat meer werking nodig dan een simpele Dove deodorant en dus gaat deze mee in mijn tas. 's-Ochtends gebruik ik een Therme Stick, maar dit is prima om midden op de dag bij te werken.


Eigenlijk kan ik daar heel kort over zijn. Het is een prima deodorant met een lekker fris geurtje voor een klein prijsje :).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!