zondag 21 april 2013

♥ De producten uit de LE Hip Trip van Catrice ♥



 
Catrice komt in de maand mei/juni met een nieuwe LE. Van de week konden jullie het preview filmpje al zien en vandaag laat ik de producten zien die in deze collectie zitten. Helaas had ik het mis, en zitten er geen dip dye powders in deze collectie. Heel jammer, want dat had ik wel erg leuk gevonden. Maar goed, kijk mee!
 
 Allereerst een palette. Een leuk, zomers palette waar je veel kanten mee op kunt. Wat donkere kleuren voor de smokey look. Groen en roze voor een vrolijke lente look en een mooie bruin waarmee je de nude kant op kunt. Mooie kleuren die me ook echt aanspreken, maar zoals jullie misschien wel weten, is dat ik (bijna) nooit oogschaduw gebruik.




Eyeshadow Palette 01 Haunting Melody - 4,99
Dan 3 Sheer Lip Colours. Bij 'Sheer' in de naam zakt mijn enthousiasme meteen weg. De kleurtjes zien er prachtig uit in de huls, maar het zou moeten betekenen dat ze alleen een mild glansje geven. Mochten ze toch goed kleur afgeven ben ik heel erg benieuwd naar 01 en 02.



01 The Salmon Dance, 02 Wheels on Fire, 03 Nude & Rude - 3,99

Bronzer hoort natuurlijk helemaal bij de zomer. Deze bronzer zou je huid ook nog moeten hydrateren. Wat ik me daar precies bij voor moet stellen weet ik niet. Maar het klinkt in ieder geval veel belovend.



Hydrating Bronzing Powder - 4,59


Ik hou van de blushes van Catrice. Nou ja, van de powder blushes dan. Ik weet niet of ik heel blij ben met een stick. Maar jammer genoeg kan ik ook niet zien hoe de foto van de blush zelf eruit ziet. Helaas is er dus geen kleur te zien ofzo :(.

Satin Blush 01 Light My Fire -3,99









Ultimate Nail Lacquer 01 Blue Highway, 02 Green days, 03 The Salmon Dance, 04 Wheels on Fire en 05 Nude & Rude. - 2,99
Nagellak kan natuurlijk niet ontbreken in een Catrice LE. De lakjes passen perfect bij het oogschaduw palette en dus kun je je nagels en je ogen mooi matchen (?). De roze kleurtjes vind ik er heel erg mooi uit zien. Die wil ik graag gaan scoren!
Passport Cover - 4,99


Deze collectie vind ik best wel leuk eigenlijk. Ik ben vooral beniewd naar de bronzer, de liptints en de roze lakjes. Laat deze LE maar komen!
Wat wil jij graag hebben van deze LE?



2 opmerkingen:

  1. Hmmm, wel een vrolijke collectie, maar ik word niet echt meteen enthousiast op het eerste gezicht. Ik ben dan nog het meeste benieuwd naar de sheer lipsticks...misschien iets voor school? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor op school is het inderdaad misschien wel heel handig. Doe ze in je etui en je kunt ze zo even bijwerken zonder spiegeltje :).

      Verwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!