dinsdag 30 april 2013

Catrice ultimate nail lacquer - 01 Fuchsiarama



Catrice heeft in haar nieuwe assortiment 47 nieuwe kleurtjes. Eerder liet ik jullie al twee lakjes zien en vandaag laat ik een derde zien, 01 Fuchsiarama. Deze week zijn alle nagellakjes bij Kruidvat 1+1 gratis, dus dat is misschien gelijk een leuke tip!


Als ik het lakje Fuchsiarama zie, denk ik niet onmiddelijk aan de kleur fuchsia. Eerder frambozen roze ofzo. Geen probleem natuurlijk, maar wel apart dat ze zo'n lakje dan juist die naam geven.


Het kwastje is eigenlijk zoals alle andere nieuwe lakjes van Catrice: dik. Dikke kwastjes zijn over het algemeen vrij fijn vind ik, maar deze vind ik net iets té dik. Voor mijn pinknagel is hij eigenlijk al te breed.


Wat me verbaasde is dat hij echt goed dekt. Na één laagje is het eigenlijk al perfect, maar een tweede laagje is natuurlijk altijd beter. De kleur is helaas wel echt anders dan in het flesje. Waar het in het flesje nog rustig paars/roze was, is hij op mijn nagels best knallend roze.


Je moet houden van die kleur. Ik vind het persoonlijk op mijn nagels niet zo'n success. Als hij op mijn nagels er net zo had uitgezien als in het potje, had ik hem met veel plezier gedragen. Ik heb hem er maar gauw weer afgehaald en misschien haal ik hem er binnenkort wel weer bij.


Catrice ultimate nail lacquer is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor 2,99. Deze week bij Kruidvat 1+1 gratis!

Klik op onderstaande links voor reviews van andere lakjes uit het nieuwe assortiment.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!