zondag 14 april 2013

♥ Catrice LE Candy Shock nail sugar balls - Cotton Candy ♥



Gisteren schreef ik al over de lipscrub uit de Catrice LE 'Candy Shock' en vandaag review ik voor jullie de sugar balls. Texturen op je nagels zijn op dit moment helemaal hip en Catrice speelt daar goed op in. Kijk mee voor een review!

 
In de aankondiging van de LE 'Candy Shock' schreef ik dat ik graag de roze sugar balls wilde proberen. Maar toen ik in de winkel kreeg vond ik het een hele rare roze kleur. Ik weet niet wat het was, maar ik vond ze niet geweldig. De witte vond ik wel erg mooi en dus ging ie in mijn winkelmandje.
 

Het fles ziet er gewoon uit zoals alle andere Catrice lakjes. Alleen heeft deze een witte dop en geen kwastje. De balletjes moet je namelijk over je nagels een strooien.


De balletjes zijn wel in verschillende groottes, dat zie je niet vaak. Het geeft een wat speelser effect.


Ik heb eerst per nagel mijn nagels gelakt met een lichtblauwe kleur(Rimmel 500 Peppermint). Je kunt er natuurlijk iedere kleur onder doen die jij wilt. Daarna ga je zo snel mogelijk de bolletjes er overheen strooien. Let op! Het moet dus nog nat zijn, anders blijft het natuurlijk niet plakken. Wat ik heb gemerkt is dat het gat waar de balletjes doorheen moet erg klein is en dat het dus wat langzaam gaat. Ik heb eerder een Pupa setje gebruikt en dat ging wat makkelijker. Het is dus wel flink schudden.


Duw het voorzichtig nog even aan en laat het goed drogen.


Het eindresultaat vind ik leuk, zeker als je al je nagels hebt gedaan. Als je zo foto's van dichtbij ziet, oogt het wat rommelig maar in het echt valt het reuze mee. Ik vind het erg leuk dat ook Catrice mee gaat met de trends, ondanks dat het een budget merk is.



De Catrice Candy Shock sugar balls zijn te koop in april/mei voor 3,00 Op=op

Review Catrice Candy Shock lip peeling

2 opmerkingen:

  1. ik ga denk ik maandag ff kijken of ik hem kan krijgen, wil je weer zo'n catrice nagellak swatsh maken?? thnx XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je even bij de labels helemaal onderaan deze pagina kijkt en dan op Catrice of nagellak klikt kom je bij alle swatches, misschien dat je daar even kunt kijken.

      Verwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!