zaterdag 13 april 2013

♥ Catrice LE Candy Shock - Lip Peeling ♥


Lipsticks vind ik erorm mooi hoor al helemaal als ze mat zijn. Je hebt dan alleen wel een probleem. Als je velletjes op je lippen hebt, zie je dat ontzettend goed. Nou waren er al veel lipscrubs in potjes, maar nou heeft Catrice er een in een stick uitgebracht. De Lip Peeling uit de LE Candy Shock. Weg met de velletjes!


Echte suikerkristallen bevrijden de lippen van losse velletjes en verwennen de tere huid tergelijkertijd. Het resultaat: gave, zachte en soepele lippen. De textuur gewoon met kleine cirkelende bewegingen over de lippen bewegen met behulp van de geintegreerde applicator. Met een lekker fruitig smaakje!


De verpakking ziet er leuk uit en past goed bij het thema 'Candy Shock'. Lekker knallend roze met een zilvere opdruk.


Als je aan de onderkant draait komt er een doorzichtige scrub met suikerkristallen aan de bovenkant uit. Het lijkt op een lipgloss applicator met een gat in het midden.


De geur vindt ik niet zo lekker. Het is een fruitige, chemische aardbeien geur. Het is niet heel storend maar het had wel wat milder van mij gemogen.


Ik had nog nooit een lipscrub gebruikt, maar ben onwijs blij dat ik hier mee heb kennis gemaakt. Hij is heel makkelijk in gebruik en zorgt inderdaad voor zachte lippen. Een aanrader!

Catrice Lip Peeling is te koop bij Kruidvat voor 2,99. Wees er snel bij want op=op

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!