maandag 15 april 2013

♥ Action Coconut Care cleansing wipes ♥


Je make-up eraf halen is belangrijk. Ook al ben je op vakantie of heb je weinig tijd. Je hebt geen excuus meer want er bestaan simple cleansing wipes. Met een paar vegen over je gezicht is alles verwijderd. Super snel en het kan ook nog eens super super goedkoop.
Van de week was ik weer in de Action. Ik kocht daar 2 setjes nagelstickers (mochten jullie een review willen zien laat het weten) en deze cleansing wipes. Normaal gesproken gebruik ik ze van Etos eigenmerk, die zijn al goedkoop, maar als je echt weinig geld te besteden hebt, is dit helemaal perfect.


De verpakking ziet er niet echt goedkoop uit. De kleuren zijn goed bij elkaar gekozen.

Er zitten 25 wipes in. Dat zijn er niet zo heel veel. Ze zijn ontwikkeld voor de normale tot droge huid en onzuiverheden op milde wijze te verwijderen. Klinkt erg goed natuurlijk.

De verpakking sluit goed en de opening is echt wel groot genoeg. Het is eigenlijk gewoon prima in gebruik.


De doekjes zijn vrij droog, maar zijn toch nog net goed genoeg om je make-up eraf te halen. De geur ruikt inderdaad naar kokos, maar lekker vind ik het niet, terwijl ik normaal gesproken wel van kokosgeur houd.

Eigenlijk zijn het gewoon prima doekjes voor een prima prijs. Waterproof make-up halt ie er niet af, maar dat belooft ie ook niet. De geur vind ik niet echt prettig maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Coconut care cleansing wipes zijn te koop bij de Action voor een prijs van rond de 0,80 (de exacte prijs weet ik niet meer.)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!