zaterdag 23 maart 2013

♥ Whats in my makeup bag? - school editon ♥


Je gaat naar school. Fietst door de regen met de wind door je haren. Wat neem je dan mee op het gebied van make-up? Wat is handig en wat niet? Ik ga jullie laten zien wat ík mee neem en geef jullie wat tips.

Allereerst is een handig, klein toilettasje aan te raden. Ik heb er zelf een van de DA, heel lang geleden gekocht. Er zit een spiegelje in wat super handig is. Zo hoef je zelf niet ook nog een spiegel mee te nemen.

Catrice Skin Finish Compact Powder - 020 natural beige, Essence Stay natural concealer - 01 soft beige en een Essence powder kwast
Hier zie je wat producten om de basis bij te werken. Compact powder om je gezicht te materen. Daar hoort natuurlijk ook een poederkwastje bij, neem een relatief klein kwastje. Daarnaast heb ik altijd een concealer bij me. Mochten er later op de dag wat onzuiverheden verschijnen kan je die makkelijk corrigeren.

Nivea Gloss wonder balm - Bellini balm, Greenland lipbalm coconut
Dan twee lipproducten. Een lip balm om schrale lippen te voorkomen, hier heb ik erg veel last van.  Ik heb niet altijd een lipgloss/stick bij me, maar als ik die dag een kleur draag, neem ik hem mee om bij te werken.

Etos ultra curl & lift mascara - zwart
Een mascara, niet te missen. Als het heeft geregent ligt alles eraf en vind ik het wel zo fijn om hem bij me te hebben.

Christian Lacroix - C'est la fête!
Een super cute mini parfumpje. De parfum die je op de foto ziet vind ik zo ontzettend lekker. Daarnaast is het super handig want het flesje is echt heel erg klein. Er zit ook maar 10 (?) ml in als ik me niet vergis.

Soms heb ik ook nog een deodorant bij me en een kam. Dat ligt aan de dag. Mochten jullie ergens nog een review van willen zien, laat het dan even weten.


Zo, dit is alles wat ik mee neem. Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad. Wat neem jij allemaal mee naar school en draag je alles ook daadwerkelijk?






1 opmerking:

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!