dinsdag 19 maart 2013

♥ Tip: V&D prijzen circus - Sephora make-up vanaf 5,00 ♥

Uit de folder
Donderdag 21 maart is de officiële start van V&D prijzencircus. V&D komt dan met enorm veel aanbiedingen. De interessantste vond ik zelf die van Sephora. Waarschijnlijk heb je het niet gemist, maar Sephora verdwijnt uit heel Nederland en laat Sephora nou net een leuke aanbieding hebben.

V&D heeft ook dit jaar de make-up van Sephora in de aanbieding, gelukkig! De aanbieding is alleen wat minder aantrekkelijk. Vorige jaren mocht je 3 producten uitkiezen voor 10,00. Dat is nu niet meer zo. Nu is alles voor 5,00 per stuk. Foundations en primers zijn duurder, 7,50 per stuk.

Zelf heb ik niet zoveel ervaring met Sephora. Ik heb een oogreinigings lotion, 2 glossjes en een lakje. Al die producten kan ik je zeker aanraden. Wat ik van veel andere beautybloggers begrijp is dat het gewoon een super goed merk is. Kortom, neem gewoon eens een kijkje en misschien vind je nog wat leuke producten. Sla je slag nu het nog kan, want begin/eind (?) mei sluit de Sephora in Nederland.

1 opmerking:

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!