vrijdag 15 maart 2013

♥ Tip: H&M (nep) glitter Vans ♥

 Vans, de schoenen die een tijd geleden ontzettend populair werden en het nu (bij mij op school) nog steeds zijn. Ik zelf vind ze prachtig. Ik heb een grijs paar die overal bij passen. Nou vind ik glitter Vans nog geweldiger, maar ze passen niet overal bij. Dat zou dus betekenen dat ik ze minder vaak draag en dus vind ik het een beetje zonde om daar toch best veel geld voor neer te leggen. Nou zag ik van de week een alternatief op www.hm.com , dat ik jullie vandaag ga laten zien.


De schoenen komen in een brons/roze kleur (rosé goud?). Ik vind ze in iedergeval prachtig. Ik ben echt heel erg enthousiast en dat ben ik niet snel door schoenen. Een schoen die ook echt naar mijn smaak is vind ik niet gauw en dus ga neem ik vaak al genoegen met iets wat ik redelijk vind.

En heb je prijs gezien? Het wordt alleen nog maar aantrekkelijker. Voor €9,95 scoor je al een paar. Ik verwacht natuurlijk absoluut geen goede kwaliteit. Maar wat maakt dat uit, voor die paar keer dat je ze aan doet.

Daarnaast hadden ze meerdere kleuren, bijvoorbeeld de bovenstaande roze. Die vind ik er ook erg mooi uitzien maar ik ga ze zelf niet kopen.

Ja, ja, ja!! Morgen ren ik naar de H&M en hopelijk ren ik de terug weg op m'n nieuwe glitter schoentjes.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!