zondag 17 maart 2013

♥ Shoplog kleding & make-up: Hema, Silvy Nails en meer ♥


Winkelen, ik houd er onwijs veel van. Van het weekend ben ik gaan shoppen in Den Bosch. Ik ging voor de (nep) glitter Vans waar ik pas geleden over schreef (*klik*), maar kwam met veel meer thuis. Niet goed voor mijn portemonee, wel leuk voor jullie. Vandaar dat ik jullie ga laten zien wat ik heb gekocht.

Als eerste ging ik naar de H&M, zoals jullie waarschijnlijk wel weten mijn favoriete kleding winkel. Daar kocht ik twee shirtjes en een paar schoenen.



Als eerste een zomers, kanten shirtje. Als jij mijn laatste wishlist van H&M hebt gezien (*klik*), weet je wel dat ik hem graag wilde hebben. Op de foto op internet leek hij wat donkerder blauw, maar dit vind ik ook erg mooi.


Dan een oranje/roze basic shirt, (op de foto lijkt ie wat rozer). Mijn vriendin Alannah had hem gekozen maar bij haar zat ie niet zo mooi. Dus ging ik hem ook even voor de grap passen. En, ik ben blij dat ik dat heb gedaan. Hij sluit heel mooi aan en de kleur is prachtig. Wat je niet ziet op de foto, maar wat wel zo is, is dat kleine witte vlekjes (?) in zitten. Het is moeilijk te omschrijven maar erg mooi haha.


Ik heb ze weten te bemachtigen, de (nep) glitter Vans van H&M. Ik wilde ze heel graag en heb ze gekocht in maat 39. Ik had verwacht dat ik 38 zou passen aangezien ik soms zelfs 37 pas, maar dat was niet zo. Maakt natuurlijk helemaal niks uit, maar ze vallen wel klein uit, ik zou een maatje groter nemen dan normaal.

Daarna ging ik naar de Etos en daar heb ik wat producten met flinke korting kunnen scoren.


Als eerste een Bourjois Gentle Eye makeup remover. Mijn oogreinigingslotion was bijna op en dus had ik een nieuwe nodig. Normaal gesproken gebruik ik er een van Etos eigen merk maar toen ik deze zag met 50% korting kon ik hem niet laten liggen. Ik denk dat ze hem uit het assortiment gooien dus laat even weten of je toch, alsnog een review wilt zien.

Toen ik richting kassa liep, zag ik iets wat mijn hart sneller liet kloppen. Sylvie Nails, omg, de nagelstickers die enorm fijn in gebruik zouden moeten zijn. Ze waren nu ook nog eens 1,00. Normaal gesproken kosten ze 7,99 dus ik was super blij. Ze hadden niet meer zoveel keus, alleen effen kleuren en panterprint en sterren, ik ging voor de laatste twee. Er zit overigens ook nog een vijl bij dus het is echt een koopje.


Ik liep ook nog even de Hema binnen. Ik wist dat ze leuke nieuwe sieraden hadden en kocht dit peachy paar. Ze zijn vrij lang en de achterkant is goud. Pretty pretty!

Essence Stay with me longlasting lipgloss, 10 Pretty Witty

Catrice Infinite Shine lipgloss, 020 Best Seller, Truth Teller

Als je mij een beetje kent weet je dat ik sowieso even in Kruidvat moet kijken. Ik kocht twee producten van mijn favorieten merken Catrice en Essence. Beide zijn ze paars gekleurd. Die van Essence is vrij fel, die van Catrice ligt dicht bij mijn eigen lipkleur. Beide komen ze uit het nieuwe asortiment.

Nou, ik heb best flink geshopt en ben super blij met alles. Over de Catrice en Essence gloss komt sowieso een review, de rest moet ik nog even bekijken. Laat het even weten!

Donker blauwe kanten top H&M: 9,95
Oranje/roze shirt H&M: 14,95
Rosé gouden glitter schoentjes H&M: 9,95
Bourjois Gentle Eye makeup remover: van 5,38 voor 2,69
Sylvie Nails Leopard & Blue Star: van 7,99 voor 1,00
Peachy oorbellen Hema: 3,95
Essence Stay with me longlasting lipgloss, 10 Pretty Witty: 1,99
Catrice Infinite Shine lipgloss, 020 Best Seller, Truth Teller: 2,99




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!