zondag 31 maart 2013

♥ Sephora lipgloss/lacquer - 34 Funky Fuchsia ♥

 Gezellige paasdag toegewenst :) xo Diede


Een paar dagen geleden schreef ik al over twee glossen van Sephora en een oogremover. Ik schreef toen dat ik tijdens V&D prijzencircus nog een mooi nude glossje wilde scoren. Nude kun je het niet noemen, maar mooi, dat zeker wel! Een feller roze kleurtje met een prachtige, goude glitter.




 Allereerst wil ik even zeggen dat de kleur op iedere foto een beetje anders over komt. De kleur is moeilijk vast te leggen, maar het meest lijkt die op de kleur van die swatch (met flits), die je op mijn arm ziet.

Zonder flits
V&D prijzen circus is inmiddels al afgelopen, maar Sephora is nog steeds wel te koop tot eind mei. Ik nam de kleur 34 Funky Fuchsia mee. Hij viel me niet direct op, maar toen ik hem zag, was ik op slag verliefd. De geweldige roze, felle kleur met de nog geweldigere goude shimmer. Het goud maakt hem heel mooi en geeft hem een prachtige, warme uitstraling. Ik hoef denk ik niet meer te zeggen om je te overtuigen. De foto's zeggen al genoeg.


De applicator werkt fijn. Het is gewoon een basic sponsje. Je moet wel oppassen met de kleur aanbrengen, want doordat ie zo goed gepigmenteerd  is, kan het mis gaan. Ook hier is de geur erg lekker zoet en plakt het glossje flink. Ik vind dat geen probleem.
Met flits
Jongens, wat ben ik blij dat ik deze heb gekocht. Ik heb in tijden niet zo'n mooi glossje gezien. Ik ben sowieso dol op goud en dan het roze erbij is helemaal geweldig.

Sephora lipglossjes zijn te koop bij Sephora voor normaal gesproken €13,00. Ik betaalde er €5,00 voor wegens V&D prijzencircus.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!