maandag 4 maart 2013

♥ NOTH: Matt Pink ♥


Mijn nagels zul je vrijwel nooit zonder nagellak erop zien. Zeker één keer per week lak in mijn nagels, als het niet meer is. Ik ben absoluut niet van de nailart, dat vind ik veel te veel werk. Maar, mijn nagels nét wat extra's geven, dat vind ik wel wat. En dus besloot ik mijn nagels simpel roze te lakken. Maar in plaats van een glanzende topcoat te gebruiken, gebruikte ik een matte topcoat.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. Ik gebruikte een glanzende basecoat van Pieces (afkomstig uit een setje met roze en rood,) een barbieroze lakje van Glam (als ik me niet vergis niet in NL te koop, kijk even bij Essence voor iets vergelijkbaars,) en een NYC Matte me Crazy topcoat voor het matte effect.

Eerst pakte ik de basecoat van Pieces, daarmee lakte ik mijn nagels. Nadat ik al mijn nagels had gedaan was de andere hand al droog, fijn! Ik kon dus meteen aan de slag met het roze lakje. Het roze lakje droogt ook erg snel en na 2 minuten wachten kon ik al verder. Helaas lakt ie net niet voldoende en dus moest er een tweede laagje aan te pas komen. Als laatste heb ik dus één laagje van de matte topcoat gebruikt.



In eerste instantie moest ik ontzettend wennen, maar uiteindelijk vind ik het toch wel erg leuk. Het ziet er wat zachter uit en zo voelt het ook. Ik vind het heel erg mooi, al vind ik glanzende nagels ook steeds wat hebben :).

NYC Matte me Crazy topcoat is te koop bij Kruidvat voor €2,99, de andere prijzen weet ik niet, deze lakjes heb ik namelijk gekregen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!