donderdag 7 maart 2013

♥ NOTH: Holy Glitter Lila ♥


Van de week lakte ik mijn nagels. Ik pakte een lila pastel kleur. Daarover heen gebruikte ik een H&M topcoat met holografische glitters. Kijk mee om te zien welke producten ik gebruikte.


Eerst lakte ik mijn nagels met de base én topcoat van Kruidvat. Een super fijne basecoat die heel snel droogt. Ik heb zelfs al een keer een tweede gekocht, dat zegt wel wat.



Nadat ik dat deed, lakte ik mijn nagels met één laagje 'NYC Lavender Cupcake'. Daarover heen deed ik een holografische glitter topcoat van H&M (Uit een setje met een roze kleur, dit is de kleur 'Zoo'). Ik zelf vond het een prachtige combinatie. In het echt zie je de glitters overigens veel beter. Het is een prachtige shimmer met allerlei kleurtjes.


M'n nagels met flits. Zo zie je de glitters nét wat beter.
Zo, als laatste wil ik jullie nog even deze foto van bomen laten zien :). Van de week was ik in de Efteling en maakte ik per toeval deze foto, die ik eigenlijk best wel geslaagd vind.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!