maandag 18 maart 2013

♥ Nieuwe Essence geuren in Nederland? ♥


Op www.chicadeahora.blogspot.nl las ik over nieuwe Essence geuren die al in Duitsland verkrijgbaar zouden zijn. De vraag is of ze naar Nederland komen, maar dat hopen we natuurlijk allemaal, toch?


Later las ik weer op een ander blog (ik weet even niet meer welke), dat ze in maart naar Nederland zouden komen. Ik heb ze nog niet gezien, maar ik ga het Kruidvat in de gaten houden.


Alle parfums beginnen, net als de vorige, met 'like a....'.
 

Ze komen in verpakkingen van 50 ml, die 6,95 gaan kosten. Daarnaast hebben ze ook nog een kleine verpakking voor in je handtas met 10 ml, die gaat 2,99 kosten.



Ik hoop dat ze zo snel mogelijk naar Nederland komen. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit LE zijn, maar daar komen we nog wel achter. De vorige parfums bevielen me erg goed dus ik ben benieuwd.

De informatie heb ik gehaald van www.chicadeahora.blogspot.nl, klik hier voor het artikel van haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!