maandag 11 maart 2013

♥ Miss Sporty Studio Lash incrediBALL mascara ♥

(Ik zou 't leuk vinden als je een keer een comment achter laat. Zo kan ik een beetje zien wie mijn site allemaal bezoekt :).)


Mijn wimpers, ze zijn dramatisch. Ik heb ontzettend korte wimpers, geen krul en licht gekleurd. Nee, ik ben niet gezegend met Bambi wimpers, helaas. Wel draag ik daarom altijd mascara. Veel effect levert het niet op. Maar een beetje mascara, kan ze net een beetje verlengen en zwart kleuren. Vandaag heb ik voor jullie een mascara met een bijzonder borsteltje van Miss Sporty.


Bij Etos kocht ik de Studio Lash incrediBALL mascara in de kleur 001 Extra Black. Ball? Ja, ball. Op het uiteinde van het rubbere borsteltje zit een balletje. Super handig, zo kun je makkelijk in alle hoekjes komen.


Kijk, dit is hoe het eruit ziet. Het ziet er erg grappig uit. Wat ik fijn vind is dat ie van rubber is. Ik weet niet waarom, maar mijn voorkeur gaat uit naar een rubbere borsteltje.


Wat me opvalt is dat als ik mascara ga aanbrengen dat heel erg makkelijk gaat door het balletje. Het is even wennen, maar als je de smaak te pakken hebt gaat het erg goed. Wat wel een minpunt is, is dat er erg veel mascara op het borsteltje komt waardoor je al snel te veel hebt. (Ik heb geen foto's van voor en na. Simpelweg omdat het er van dichtbij eigenlijk niet uit ziet door mijn o zo korte wimpers. Sorry!)

Ja meiden, ik denk dat wij hier met een budgettopper te maken hebben. De mascara kleurt je wimpers goed zwart, verlengt ze en zorgt ook nog voor wat volume. Je moet een beetje oppassen voor klontjes, maar wat wil je voor die prijs. Een echte aanrader!

The Missporty incrediBALL mascara is te koop bij Etos voor €3,99




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!