zaterdag 30 maart 2013

♥ Mijn favoriete theesmaakjes op het moment ♥


Ze zeggen weleens dat je 1,5 tot 2 liter water per dag moet drinken. Nou ben ik persoonlijk niet zo'n fan van water. Ik vind het niet zo lekker. Wat ik wel lekker vind, en wat daarbij een goeie vervanging is, is thee. Ik vind het heer-lijk. Het heeft net wat meer smaak en met de verschillende soorten smaakjes tegenwoordig, zit er voor iedereen wel wat bij natuurlijk. Vandaag laat ik jullie mijn persoonlijke favorieten zien.

Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van fruitsmaakjes. De soort die ik wel erg lekker vind is Lovely Cherry van het merk Cup Cake tea. Even serieus, cupcake thee, hoe cool is dat. De verpakking vind ik geweldig en daarnaast hebben ze ook nog heerlijke andere smaakjes. Lovely Cherry smaakt niet per se naar kersen maar is wel erg lekker.


 Dan een smaakje van PickWick, Green tea original lemon. Ik was altijd al dol op groene thee, maar de citroen maakt hem net was frisser. Dit is echt mijn ultieme favoriet van deze vier!


 En hier nog een smaakje van PickWick. Dit smaakje drink ik nog niet zo lang, maar smaakt wel heerlijk fris: Munt, Aloë Vera & Limoen. Lekker lekker..
  

Als laatste Lipton infision - herbal Morocco. Eigenlijk ben ik een grotere fan van Minty Marokko, maar die heb ik op dit moment niet in huis. Ik wist deze smaak niet goed te omschrijven, maar hier een omschrijving volgens PickWick waar ik het volledig mee eens ben. "Pickwick Minty Morocco is een frisse, zoete kruidenmelange naar Marokkaans gebruik. In deze kruidenmelange wordt munt gecombineerd met de delicate specerijen kaneel en zoethout." Mint proef ik overigens niet.


 Dit zijn mijn favoriete theesmaakjes die ik op dit moment veel drink. Zoethout, die ik op dit moment ook niet in huis heb, is ook een hele grote favoriet van mij. Die is ook zeker aan te raden.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!