zaterdag 23 maart 2013

♥ Mijn ervaring met Sephora - aanrader of niet? ♥


Kom ik weer aan met m'n Sephora. Sephora verdwijnt uit Nederland wat bijna iedereen wel weet. Mocht je dus nog wat producten willen scoren, moet je nu je slag slaan. Maar, welke producten zijn nou de moeite waard. Vandaag deel ik jullie mijn kleine beetje ervaring met Sephora eigen merk producten. Een eye remover en twee lipglossjes. Zelf heb ik ook nog een lakje, maar die kon ik op dit moment even niet vinden.

Sephora Waterproof eye makeup remover
 Als eerste ga ik jullie de Sepora Waterproof eye makeup remover laten zien. Het komt in een compact flesje waardoor je de helderblauwe vloeistof heel goed kan zien. Er zit 50 ml in wat vrij weinig is.


De dop is simpel, maar wel handig, wat ik niet verwacht had. Ik dacht dat er veel te veel uit zou komen maar dat is absoluut niet. Als je hem goed druk op een watje/tissue dan gaat het prima.


Ik testte het op mijn Maybelline One by One mascara waterproof. Een waterproof mascara die absoluut niet uit loopt. Als je gaat zwemmen kan dat ook gewoon prima. Gewoon met water of een random eigen merk reiniger gaat het je niet lukken. Zoals je ziet is de tissue aardig zwart en dat is van één veegje. De lotion voelt wat vettig aan, maar dat vind ik geen probleem want het lijkt een beetje te verzorgen.


Dan twee glossjes van Sephora. Ik heb een rode (18 The Red Shiny) en een roze (15 Cute Pink Shimmery. Ze hebben een hele fijne aplicator die alles goed verdeeld. Ook hebben ze een heerlijke, zoete geur.


Op de swatches lijken ze minder gepigmenteerd dan dat ze zijn. Ze zijn echt prachtig! 15 Cute Pink Shimmery is een persoonlijke favoriet van mij. Ik ben dol op lichtroze kleurtjes, maar de meeste licht roze kleurtjes zijn niet voor mij weggelegd. Of ik lijk op een lijk, of ik ben net iemand die uit een barbie film is gestapt. 15 Cute Pink Shimmery geeft een veel mooier effect, ik weet niet wat het is, maar ik vind hem geweldig.

Ja jongens, zoals je ziet. Ik heb heel veel moeite met mijn lippen fotograferen. Ik doe mijn best, maar erg goed zijn ze nog niet.

De glossjes plakken wel, dat is natuurlijk een nadeel te noemen. Maar ik vind ze zo fijn, dat dat uiteindelijk allemaal niks meer uit maakt.

 
Het is wel duidelijk. Ik ben een fan van Sephora. Ze hebben hele goede, mooie producten. Jammer genoeg is het vrij duur en verdwijnt het nu ook nog eens uit Nederland. Mocht je dus nog bijvoorbeeld een glossje willen scoren moet je snel zijn. Het V&D prijzencircus is nog aan de gang,  dus zijn alle eigen merk producten nu voor €5,00.
 
Vanmiddag ga ik nog even de stad in om een nude glossje te scoren denk ik.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!