woensdag 13 maart 2013

♥ Inecto Pure Coconut Oil Hand & Nail créme ♥


Hand en nagelcréme, ik heb niet vaak schrale handen, maar als ik mijn nagellak verwijder gebruik ik het wel altijd. Het verzorgt je nagels goed en dat heb je zeker nodig, omdat nagellakremover je nagels en handen uitdroogt. Al meer dan een jaar gebruik ik de Inecto Pure Coconut Oil hand & nail créme. En na dat jaar kan ik jullie natuurlijk allang vertellen wat ik ervan vind.






Dit is wat er op de verpakking staat. De verpakking ziet er fris uit. De kokosnoten geven een leuke uitstraling.


Op de achterkant staat hoe je het moet gebruiken, handig. Wat er ook staat is dat er 100% pure kokosolie in zit. Ja... Er zitten ook veel andere ingrediënten hoor.


Als je naar de ingrediënten kijkt zie je dat kokosolie wel best hoog staat in de lijst. Dat zijn wel pluspunten. Wat wel appart is, is dat er alcohol in zit en dat zou juist uitdrogen, maar goed. Ik merk daar niks van.


De verpakking gaat open met een schroefdop. Dat werkt prima en is ook nog eens hygiënisch.


De substantie lijkt een beetje op een bodylotion. Geen butter, want het is vrij dun. Wel merk ik dat mijn nagels én handen onmiddelijk vooruit gaan. Het trekt snel in en je handen voelen binnen no-time weer zacht.

Ik vind het een echte aanrader, je moet hem wel zelf eens ruiken van te voren ruiken. Het heeft namelijk een typische kokosgeur en daar moet je van houden.

Inecto Pure Coconut Oil hand & nail créme is te koop bij de drogist voor een prijs rond de €4,00.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!