vrijdag 15 maart 2013

♥ Ik wil jullie vragen om hulp! ♥


Hee lieve meisjes,

M'n blog bestaat nu ongeveer twee maanden. Ik ben het bloggen al wel een beetje gewend. Toch zijn er een paar dingetjes die ik moeilijk vind. Ik wil jullie hulp doorbij vragen.
Allereerst wil ik jullie vragen wat jullie nou het leukste vinden om te zien. Is dat een wishlist, shoplog of misschien wel gewoon een review. Ik vind het moeilijk om te achterhalen wat jullie nou precies leuk vinden. In de statistieken kan ik gelukkig wel zien dat wishlists en simpele (LE) reviews populair zijn, maar misschien hebben jullie nog wel veel betere ideeën.

Daarnaast wil ik jullie (nogmaals) vragen om te laten weten, als je bijvoorbeeld een (spel)fout ziet.

Ik hoop dat ik zo samen met jullie mijn blog nog beter kan maken. Laat in iedergeval in de comments achter wat jíj graag op Beauty by Diede zou willen zien. Ik ga kijken wat ik ermee kan.

XO

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!