dinsdag 5 maart 2013

♥ (Her)ontdekt, producten februari ♥


Je kent het misschien wel. Je hebt producten al een lange tijd in je beautykast staan, maar je bent ze gewoon vergeten. Je gebruikt ze niet meer. Na een tijdje, als je weer een keer in die kast kijkt, zie je  toch wel weer producten die je toen erg fijn vond. En dus, ga je ze weer gebruiken. Zo vind je misschien wel nieuwe favorieten.

Als eerste twee producten die ik niet heb herontdekt, maar heb ontdekt. Dit zijn twee vrij nieuwe producten in mijn stash.

Klik hier voor een review

De Essence Vintage District blush in de kleur 01 It's Popul-art. Een prachtige, peachy blush. Heel erg mooi en ideaal voor het voorjaar.

Klik hier voor een review
Dan een Sleek Face form palette. In mijn review was ik al ontzettend enthousiast en ik ben alleen nog maar enthousiaster geworden. De bronzer heb ik eerlijk gezegd nog nooit gebruikt. De highlighter zo nu en dan. Maar de blush is werkelijk zo fantastisch. De glow die het product geeft is heel mooi, een hele warme, gouden gloed.


Dit is een Essence oogpotlood. Het long lasting eye pencil in de kleur 01 Black Fever. Ik gebruik deze af en toe op mijn waterlijn en het werkt heel makkelijk. Wat ook handig is, is dat je hem zo uit kan draaien. Een slijpertje heb je niet nodig. Hij is ook nog eens super, super goedkoop. Het enige nadeel is, is dat je hem aan het eind van de dag niet meer ziet.


Ja, alweer een blush. Deze blush uit de Female LE gebruik ik alleen niet voor mijn wangen. Ik vind hem heel erg mooi op mijn lippen. Het geeft een subtiel tintje en als je hem ook nog op je wangen doet is het één mooi geheel.



Dan de NYC mascara City Curls in de kleur 845 Black die ik al een tijdje had. Mijn mascara van Maybelline was op en deze had ik nog liggen. Normaal gesproken ben ik fan van rubbere borsteltjes, maar deze werkt ook goed. Zeker voor zo'n budget vriendelijke prijs.


Op alle foto's draag ik 'Matte me Crazy' ook over de roze nagellak

Dit is de 274 Matte me Crazy topcoat van NYC. Hier schreef ik gisteren een NOTH over. Hij maakt de nagellak echt goed mat en het resultaat vind ik erg mooi.


Het laatste product, maar zeker niet het minste. Een Definer van Andrélon. Het heeft iets weg van verstevigende gel/haarlak ofzo. Ik keek laatst foto's terug van mijn vakantie in Spanje en vond dat mijn haar daar zo mooi glad leek. En ja, ik achterhaalde dat ik dit product in mijn haar had gebruikt. Het maakt je haar heerlijk zacht en zorgt dat het goed in model blijft.

Zo, dit waren al mijn (her)ontdekte producten. Eens in de zoveel tijd zal ik zo'n artikel voor jullie maken.

Q: Heb jij dat ook wel eens, dat je na maanden ineens weer een favoriet in je beautykast ontdekt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!