woensdag 27 maart 2013

♥ (Gezond,) lekker recept avocado ♥


Gisteren zagen jullie al een masker recept met avocado. Je hield toen 3/4 avocado over. Vandaag ga ik jullie laten zien wat je kan doen met de rest van de avocado. Het is redelijk gezond én ontzettend lekker!


Dit zijn de ingrediënten die je nodig hebt:
* 1 avocado (of 3/4)
* 1 eetlepel halfvolle mayonaise
* Peper en Zout
* Eetlepel natuur azijn
* 1/4 ui
* 1 teentje knoflook


Je begint met een grote, lege kom.


Doe daar vervolgens de avocado bij. Prak het meteen met een vork.


Vervolgens doe je een eetlepel halfvolle mayonaise. Dit is misschien niet heel erg gezond, maar wel lekker.


Daarna pak je een eetlepel natuur azijn, gooi ook dit erbij in de kom.


Snijdt een uitje en neem daar 1/4 van. Stop het erbij.


Als ena laatste pers je een teentje knoflook.


Als laatste voeg je nog wat peper en zout toe. Doe dit een beetje op gevoel.


En dit is dan het eindresultaat. Maar hoe eet je dit nou? Je kunt natuurlijk zelf van alles bedenken, maar ik heb zo mijn eigen manieren.


Je kunt bijvoorbeeld je boterham besmeren, of wat misschien een beetje raar is, is het gewoon los eten. Haha, dat is ook gewoon heel erg lekker.

Dit simepele recept vind ik ontzettend lekker en eet ik regelmatig. Ik heb het idee dat mijn huid er ook echt van opknapt :).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!