woensdag 20 maart 2013

♥ Essence Stay with me longlasting lipgloss - 10 Pretty Witty


Essence heeft in haar nieuwe assortiment ook één nieuwe Stay with me lipgloss toegevoegd. De andere Stay with me glossjes waren er al, maar die waren niet zo goed gepigmenteerd helaas. Hopelijk is deze dat wel. Kijk je mee?


De verpakking is strak met een matte, zwarte dop. Lipglossjes zijn over het algemeen langwerpig, maar deze is vrij dik. De letters zijn duidelijk zichtbaar en de kleur ook. Prima dus.


De sponsaplicator werkt erg fijn. Er zit genoeg op, niet teveel, niet te weinig. Omdat de kleur vrij donker is moet je wel goed oppassen dat je het er niet naast smeert. Ook is het best moelijk om hem te verdelen.




De kleur is paars/roze en ziet er als swatch op mijn arm al heel goed uit. Daar word ik blij van.



De kleur trekt een beetje in je lippen als een lipstain. Hij glanst niet enorm, maar mat is hij ook niet te noemen. Hij plakt totaal niet, wat een heel groot voordeel is. Op mijn lippen is ie gelukkig iets minder paars en neigt ie meer naar roze. Een hele mooie kleur, voor mij niet voor overdag, maar wel prima voor bijvoorbeeld een feestje.

Essence Stay with me longlasting lipgloss - 10 Pretty Witty is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 1,99.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!