dinsdag 26 maart 2013

♥ Essence My Skin: cooling eye roll-on ♥


 Je hebt allemaal wel eens zorgen. Je slaapt daardoor niet goed en ziet er snel vermoeid uit. Je krijgt wallen en voelt ook dat je ogen er niet goed uitzien. Essence heeft daarvoor de My Skin cooling eye roll-on uitgebracht. Het zou je een fris gevoel onder je ogen moeten geven en je wallen verminderen door het komkommer extract. Klinkt goed! Kijk je mee of het echt werkt?



'Een boost van frisheid voor je ogen- koelt en hydrateert. Deze hydrogel is verrijkt met komkommerextracten om zwellingen en tekenen van vermoeidheid tegen te gaan. Masseer de cooling eye roll-on met lichte, cirkelvormige bewegingen op de gevoelige huid rond de ogen. Kan ook worden gebruikt over de make-up.
Bron: Essence Beauty Friends

De Essence 'cooling eye roll-on komt in een driehoekig doosje. Het doosje heb ik helaas niet meer, omdat ik hem een hele tijd geleden heb gekocht.

Als je de doorzichtige dop eraf draait zie je een metalen, zilveren bolletje. Het is een beetje het zelfde principe als een deo roller.
 
 
De eerste keer dat ik hem gebruikte schrok ik wel een beetje. Toen ik het onder mijn ogen had gesmeerd begon het een beetje te branden. Het prikte en ik kreeg er traanogen van. Het deed niet verschrikkelijk veel pijn, maar fijn was het niet te noemen. Toch hield ik het erop, na een paar minuutjes stopt het met branden.


De volgende dag probeerde ik het opnieuw. Het branden was stukken minder, maar was er nog wel. Een paar dagen later voelde ik het helemaal niet meer. Ik denk dat het een kwestie van wennen is. Mocht het nou echt veel pijn doen, wil ik absoluut niet aanraden om hier mee door te gaan. Dat moet je een beetje zelf in schatten.

Je ziet geen wereld van verschil als je de verkoelende gel gebruikt. Maar, je ziet er nét een beetje wakkerder uit en al zou dat niet zo zijn... Het voelt in iedergeval na de loop van de tijd verkoelend. Ik vind het best fijn werken en ik neem hem altijd mee als ik weet dat ik laat naar bed ga.

Essence My Skin cooling eye roll-on is te koop bij o.a Kruidvat voor €2,49.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!