zondag 3 maart 2013

♥ Essence Floral Grunge LE april/mei 2013 ♥


Gisteren liet ik jullie de nieuwe LE van Catrice al zien en vandaag is Essence aan de beurt. Essence komt met een hele gevarieerde LE.  Het thema is liefelijk/bloemig maar er zitten ook wat stoerdere items in. Voor ieder wat wils. Kijk mee!


Quattro eyeshadow 01 eye like flowers €2,99
Het bovenste palletje vind ik er erg mooi uitzien. Mosgroen, wit (why, beter zat er een mooie highlighter in,) lichtroze en een rode koraaltint. De Quattro's van Essence zouden erg goed zijn, maar ik heb hier geen ervaring mee. De paarse variant vind ik iets te donker. Daarnaast zitten er veel koele tinten in, daar heb ik niet zoveel mee.
 

Quattro eyeshadow in 02 eye like grunge €2,99



Stick-on-eyeliner €1,99
 Stickers in de vorm van eyeliner? Weer de vraag waarom.. Van mij hoeft 't niet.


Mini lipgloss set €2,59 in twee combinatie's 01 Kissing me softly en 02 Grungy kisses rock!
In de set 01 Kissing me softly zitten erg mooie kleuren. De vraag is alleen of ze ook nog goed gepigmenteerd zijn.. Ik denk van niet, maar mochten ze een leuk kleurtje geven, wil ik ze toch wel graag hebben. De wat donkerdere variant vind ik niet zo gewelidg.


Blush in Floral Grunge €2,59
(matte finish)
Blushes vind ik zo mooi. Ik heb er in verhouding met de rest van m'n stash onzettend veel. Maar, ik denk dat de meerderheid daarvan bestaat uit shimmery blushes. Matte blushes heb ik bijna niet dus deze is misschien ook wel wat voor mij.


Nail polish in 01 Be Flowerful 02 Lily Bloom 03 Grunge me Tender 05 Black to the Roots en 04 Madly Purple €1,89
Mooie kleurtjes, maar daar heb ik er al veel van. Behalve de zwarte, daar ben ik heel benieuwd naar. Het is namelijk een liquid sand lakje! OMG, een hele apparte texstuur en dat voor een heel zacht prijsje.
 


Body Tattoo €1,99
Plak tattoos, het doet me een beetje denken aan m'n jonge kinder jaren. Hmm, nee niks voor mij. Als vind ik de bloemetjes wel wat hebben.



Hair dye Powder €2,99
 
Krijt wat je over je haar kan wrijven om je haar te dip dyen. Heel leuk en super dat zo'n budget merk dit verkoopt. Maar ik denk niet dat ik dit zelf aan durf.


Haarband € 2,49.
 
Leuk dat ze er ook een haarbandje bij hebben gestopt. Wat natuurlijk helemaal super is, is dat er studs op bevestigd zijn. Studs zijn op het moment helemaal in, dus dat zit wel goed. Ik had het zelf alleen leuker gevonden als alle studs goud, of allemaal zilver waren geweest. Dit om en om vind ik niet zo'n heel groot succes.
Over de Catrice LE ben ik nog net iets enthousiaster. Maar deze collectie is ook niet mis. Ik ga zeker kijken naar het liquid sand lakje, de blsuh en het haarbandje.
 
Essence Floral Grunge is in april/mei 2013 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!