zondag 10 maart 2013

♥ Catrice nagellak nieuw assortiment - Bricky Mouse ♥


Catrice heeft sinds een tijdje al haar nieuwe assortimemt. De nagellakjes waren echter wat later. Heel 't nagellak assortiment is nu veranderd. De substantie, het kwastje, de dop, maar er zijn ook nog nieuwe kleuren bij gekomen. Van al die nieuwe kleuren heb ik er twee meegenomen. Vandaag ga ik jullie daar er alvast één van laten zien. Een prachtige, donkere, oudroze kleur, 22 Bricky Mouse.


Wat er allereerst aan de verpakking is veranderd is de dop. Bovenop de dop staat nu het Catrice logo, wat het een net wat luxere uitstraling geeft. Een verbetering dus.



Het kwastje is ook veranderd. Volgens mij is het nog net wat breder en dikker. Catrice lakjes lakte altijd al fijn, maar nu is het nóg wat beter.


De kleur vind ik werkelijk prachtig. Het is een wat donkerdere, oudroze kleur. Geen pastel, dus niet standaard voor het voorjaar maar het kan wel. Als je hem in een bepaald soort licht houdt zie je dat hij nog hele kleine subtiele, goude glittertjes in zich heeft.



Op de foto draag ik maar één (!) laagje. Zoals je ziet is dit eigenlijk al prima maar ik denk dat je nog een wat mooier resultaat haalt met twee laagjes.


Ik ben ontzettend enthousiast over het lakje. De kleur, de textuur, verpakking, het kwastje.. ALLES! Ik ben zeker van plan om er nog meer te gaan scoren. Van de week komt er nog een review over een ander lakje.


Catrice lakjes zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,99 per stuk, zoals je ziet is de prijs verhoogd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!