dinsdag 12 maart 2013

♥ Catrice nagellak nieuw assortiment - 36 Mint Me Up


Maandag schreef ik al over een lakje uit het nieuwe assortiment van Catrice. Vandaag komt het tweede lakje aan bod, 36 Mint Me Up. Het is een mintgroen/turquoise kleurtje met goude glitters.

De kleur die ik maandag reviewde en Mint Me Up.

Catrice heeft zoals ik al eerder zei nieuwe lakjes én nieuwe namen. Ze zijn weer origineel geweest met namen, leuk leuk!
Op de dop staat het Catrice logo, dat is nieuw. Pretty jongens.


Het kwastje lakt erg fijn en is lekker dik. Je kan zo bijna heel je nagel in één keer doen.


Op de foto draag ik twee laagjes. Eén laagje kan ook nog prima maar twee is nog net wat mooier.


Wat me wel tegenvalt is de kleur. Ik verwachtte een minty kleur met gouden glittertjes. Maar wat is ie in werkelijkheid dan? Een turquoise kleur die wel dichtbij minty ligt maar een soort metalic gloed lijkt te hebben. Nog steeds mooi maar niet wat ik verwachtte.

Al met al vind ik de textuur van dit lakje erg fijn, de kleur valt me wel erg tegen en dit lakje zal ik dus ook zeker niet opnieuw kopen.

The Catrice nagellak 36 Mint Me Up is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,99 per stuk.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!