dinsdag 19 maart 2013

♥ Catrice Infinite Shine lipgloss - 020 Best Seller, Truth Teller ♥


Ik ben gek op Catrice producten. Ze hebben geweldige kwaliteit en een heel gevarieerd kleuren assortiment. Waar ik nog geen ervaring mee had, waren de lipglossjes. Ik vond dat daar verandering in gebracht moest worden. En dus koos ik voor de nieuwe kleur 020 Best Seller, Truth Teller.


De verpakking is helemaal in Catrice stijl. Langwerpig en met een zwarte, glanzende dop.


De spons aplicator is smal en simpel. Het werkt heel fijn en glijdt soepel over je lippen.



De kleur is niet super goed gepigmenteerd maar is absoluut niet transparant. De glos plakt helemaal niet en dat is natuurlijk een super pluspunt.

Het glosje van Catrice heeft me verrast. De kleur leek me iets intenser, maar dit is ook erg mooi. Ja, ik ben wel van plan om er meer te gaan scoren hoor.


Catrice Infinite Shine lipgloss is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2,99 per stuk.











1 opmerking:

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!