vrijdag 1 maart 2013

♥ Catrice Candy Shock LE april/mei 2013 ♥



Rond april/mei komt er weer een nieuwe LE van Catrice. Aankomende lente zijn (pittigere) pastelkleuren helemaal in. En dat vind ik zo leuk aan Catrice, ze gaan helemaal mee met de trends van dit voorjaar. Dat het dan ook nog eens voor een vriendelijk prijsje is, maakt 't helemaal top. Ja, één ding kan ik je verklappen, deze LE vind ik geweldig!

Soft Baked Eyeshadow €3,89
Wauw, baked eyeshadows. Ik ben er dol op. Ze zijn heel goed gepigmenteerd en zien er ook nog eens prachtig uit. De mintgroene vind ik erg mooi ogen, maar aangezien ik weinig tot nooit oogschaduw draag vind ik dit persoonlijk niet zo interresant.

01 I Scream: Ice Cream!, 02 Play it blue, 03 Bring me Peach en 04 It's Honey Money
Lip balm stick €3,99
Dit ziet er leuk uit! Vooral de roze vind ik erg mooi. Ze doen me denken aan de NYC Applelicious lipbalsems waarvan ik er twee in mijn bezit heb. Het buitenste deel zorgt voor verzorging en het binnenste voor een subtiel kleurtje. Omdat ik er dus al twee hebben die er erg op lijken, laat ik deze denk ik toch liggen. Maar één ding is zeker, het is heel erg handig, twee in één. (Overigens vind ik ze vrij duur vergeleken met die van NYC. Die van NYC kosten rond de €2,89.)


01 Bring me Peach en 02 Sugar Shock.



  
Lip peeling stick €2,99
Dit lijkt me heel erg handig. Eerlijk gezegd heb ik nog geen ervaring met lip peelings maar het ziet er goed uit. Handig als je veel velletjes op je lippen hebt en je wilt bijvoorbeeld een matte lipstick dragen. Yes, hier ben ik heel benieuwd naar en ik ben ook zeker van plan om hem te gaan scoren.

Multicolor blush in 01 Sugar shock EUR 4,59
Dit is samen met de highlighter, die ik hierna ga laten zien, zeker een musthave van deze collectie. Ik denk dat deze blush heel snel uit het schap gegrist word dus wees er snel bij. Ik zelf wil hem nog even in het echt zien voordat ik echt kan zeggen of ik hem wil hebben.

Multicolor Highlighter in Vanilla Love €4,99
Ik zeg ja, alweer haha. Ik wil deze highlighter zo verschrikkelijk graag hebben. Er zit een mat gedeelte in en geloof ik ook een soort parelmoerglans. Prach-tig als je 't mij vraagt.
 

Ultimate Nail Lacquer €2,69
Als je 't mij vraagt vind ik deze lakjes er niet zo bijzonder uitzien. Nee, ik denk dat ik deze maar eens over sla.

01 I scream: Ice Cream!, 02 Play it Blue, 03 Bring me Peach & 04 Vanilla Love
Nail Sugar Pearls €2,99
OMG, Catrice, wat doe je mijn portemonee aan. Er zitten zelf bolletjes in deze collectie om 'caviar nails' mee te maken. De roze vind ik er zo mooi uit zien. Ja, ja, ja! Ook deze wil ik heel erg graag proberen :).

01 Cotton Candy en 02 Sugar Shock
Als je mijn mening een beetje hebt gelezen heb je vast gezien dat ik mega enthousiast ben. Laat die collectie maar komen!
De Catrice Candy Shock collectie is vanaf april/mei 2013 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!