maandag 18 maart 2013

♥ Blogs die ik volg + mijn persoonlijke favorieten deel 2 ♥

Madam Lotte, Miss Lipgloss, Beautygloss, Teskuh, Live Life Gorgeous
Gisteren schreef ik al over bovenstaande blogs en vandaag ga ik jullie er nog eens een aantal laten zien. Ben je weer benieuwd en wil je misschien leuke, nieuwe blogs ontdekken klik dan verder.

Lenette
De eerste van vandaag is Lenette. Lenette is de jongste beautyblogger die ik volg. Ze is als ik me niet vergis net als ik 14 jaar en wordt in mei 15. Ze is heel spontaan, schrijft niet zo heel veel over beauty maar het boeit me altijd. Ze is erg leuk om naar te kijken. (www.lenette12345.blogspot.nl)


Liza
Dan nu denk ik één van de knapste beautybloggers die ik volg. Wat heeft Liza prach-tig haar. Ze is heel leuk in filmpjes en haar vriendin Bo vind ik ook helemaal leuk. Daarnaast heeft ze een hele leuke schrijfstijl. Ze heeft nog een vrij kleine blog maar ik vind dat ze absoluut meer aandacht mag krijgen. (www.thebeautyblossoms.nl)


Vera Camilla
Yes, we zijn aangekomen bij mijn ultieme favoriet. Vera Camilla, de o zo spontane meid. Ik vind haar warme persoonlijkheid zo leuk. Als ik aan Vera denk, denk ik aan blond haar met gekleurde puntjes (bruin, roze, paars, rood? Wat kun je nog meer bedenken), snorren, rokjes, blousjes, Drake en haar blunders. Blunders laat ze vrijwel altijd in haar filmpjes zitten en dat is het, wat haar zo leuk maakt.

Ze is zichzelf en laat zien dat ze net zoals alle andere meiden/vrouwen is. Daarnaast schrijft ze ook regelmatig over budgetproducten. Enne, niet te vergeten, ze maakt de meest prachtige foto's. Ik lees/bekijk alles van haar, ook al spreekt het onderwerp me in eerste instantie totaal niet aan. Ik wil de site van Vera Camilla echt aanraden mocht je hem nog niet kennen. (www.veracamilla.nl)


Chantal
By Sjanty wordt beheert door Chantal. Chantal schrijft bijna alleen maar over budget producten en gooit er regelmatig wishlists en andere wat persoonlijkere dingen doorheen. Ik vind dat erg leuk om te lezen. (www.bysjanty.nl)


Aranka
Dan als allerlaatste uit het rijtje de blog van Aranka. Aranka volg ik omdat ze vaak over producten schrijft die ik nog niet ken. Ik lees niet alles van haar maar pik er regelmatig dingetjes uit.

Ik zal voor jullie nog even mijn top 4 (ja, top 4, een 5e kon ik zo snel niet bedenken) van deel 1 & 2 neerzetten (klik op de naam om naar de bijbehorende blog te gaan.):
1. Vera Camilla
2. Mascha
3. Teske
4. Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!