zondag 17 maart 2013

♥ Blogs die ik volg + mijn persoonlijke favorieten deel 1 ♥






 
Dat ik zelf een beautyblog heb betekent nog niet dat ik er zelf geen bezoek. Ik bezoek er ontzettend veel en die in mijn dagelijkse ronde voorbij komen ga ik jullie vandaag laten zien.

Als allereerst een van de bekendste beautybloggers en daarbij ook één van mijn favorieten. Mascha van www.beautygloss.nl . Ik bezoek haar 2 maal per dag. Ze post altijd een klein artikel om 06.00 uur en om 15.00 uur, meestal een filmpje. Ik ben vooral fan van haar omdat ze altijd hele leuke haar tutorials heeft en vaak dingen als één van de eerste laat zien. Veel budget artikelen heeft ze niet, maar daar hebben we weer andere bloggers voor natuurlijk.

Mascha Feoktistova

Dan ook een hele leuke blogger. Teske de Schepper, ze is niet per se een beautyblogger. Ze blogt ook erg veel over lifestyle. Teske is die gene met de leukste persoonlijkeheid. Ze is zichzelf en ook wel een beetje prettig gestoord ;-). Daarnaast is ze een geweldig stel met haar vriend Mert. (www.teskuh.nl)

Teske de Schepper
LiveLifeGorgeous is een site die wordt gerund door twee vrouwen. Willemijn en Martine zijn twee hele leuke, gezellige meiden. Ze zijn origineel en er zit veel afwisseling in. Ik ben geen enorme fan van ze, maar het feit dat ze bij mijn dagelijkse ronde zitten zegt toch wel wat hoor. (www.livelifegorgeous.nl)

Martine & Willemijn
Ook hebben we Lotte. Het is misschien wel een wat mindere bekendere beautyblogger maar dat betekent niet dat ze minder leuk is. Ze heeft een beetje de zelfde smaak op gebied van kleding en make-up als ik, dus is dat wel leuk om te zien. (www.madamlotte.nl)
Lotte
Misslipgloss oftwel Cynthia. Vorige maand schreef ik ook een artikel over één van de artikelen uit haar shop. Ja, ze heeft ook nog haar eigen shop :). Super, super leuk en de service is top. Cynthia maakt niet veel filmpjes maar ik ben wel een grote fan van haar Sneak Peek iedere maandag. (www.misslipgloss.nl)

Cynthia
Dit waren mijn bloggers die ik volg (deel 1). Ik wilde er eigenlijk één groot artikel van maken maar dat werd toch wel een beetje teveel. Morgen kunnen jullie een deel 2 verwachten. Dankjewel voor het lezen!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!