dinsdag 12 februari 2013

♥ Alannah - Bucketlist ♥


Voor vandaag heeft mijn beste vriendin Alannah iets geschreven. Het leek me wel leuk om wat meer afwisseling op mijn blog te hebben.  Laat in de comments trouwens even weten of jullie dit voor herhaling vatbaar vinden. Dus ben je benieuwd wat ze heeft geschreven? Klik dan verder!


Make my best friends dreams come true
Aangezien ik schrijf op de blog van mijn beste vriendin én omdat ik haar dromen ook echt wil laten uitkomen, kon deze natuurlijk niet in het rijtje ontbreken.

Experience christmas in New York
Sinds ik in New York ben geweest wil ik alles daar doen. Zo dus ook kerst vieren.


Go for a run in Central park
Sinds ik in New York ben geweest wil ik alles daar doen. Zo ook door Central park rennen.



Move to New York
Tja, om al die dingen in New York te kunnen doen, is het wel handig om er ook te wonen. Dit hoeft niet lang te zijn hoor. Ik denk dat ik er hoogstens een paar jaar naartoe ga. Maar toch, daar wonen lijkt me wel echt heel erg gaaf!
Trow a dart at a map and travel to wherever it lands
Het liefst in een vintage Volkswagen bus.



Be part of a flash mob
Ik hou van dansen én ik hou van verrassingen. Dit is dus iets wat ik heel erg graag wil doen.


Go camping for a week with a group of close friends.
Diede zal waarschijnlijk wel raar opkijken. Dat juist ik, de tentenhater, wil kamperen. Maar samen met veel lieve vrienden lijkt het me heel leuk.


Date a Britisch boy
Ik hou van jongens met een Brits accent. (Kjjk even naar Jacksgap op Youtube, zéér aan te raden.)


 Move to England
Zelfde reden als de vorige ;-). Ik hou van jongens met een Brits accent.


Learn to speak ten languages
Talen vind ik gewoon leuk. Ik wil veel gaan reizen en dat is dus altijd handig. Zeker Spaans en Italiaans staan nog op mijn lijstje.

  
Travel the world
Zoals ik net al zei: Ik hou van al die verschillende talen, culturen en natuurlijk de zon.


Write a letter to myself and open it in ten years
Dit heb ik geprobeerd, echt, maar ik wist niet wat ik moest schrijven, Ik heb het dus maar laten zitten. Maar ooit, ooit ga ik dit doen. (Misschien kan ik maar beter meteen beginnen met schrijven als ik klaar ben met deze blogpost.)


Sleep on the beach
Die ruimte op het strand lijkt me gewoon geweldig. De zee ruisend op de achtergrond, kampvuurtje erbij, gitaar spelen en s'-avonds nog even zwemmen. Heer-lijk.




Own a collection of High-end makeup.
Tja, hier is geen uitleg bij nodig denk ik hè?


Zo dit was de blogspot van Alannah. Jullie kunnen vaker een stukje van Alannah verwachten maar reken nergens op. Morgen is er gewoon weer een artikel van mij online.

XO

1 opmerking:

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!