dinsdag 29 januari 2013

Even voorstellen


Hi lieve bezoeksters,

Dit is hier mijn allereerste artikel op beauty by Diede. Ik ben het meisje achter deze site dat dol op alles rondom beauty is. Ik heb weinig tot geen ervaring in de blog wereld. Ik heb wel een aantal artikelen geschreven voor evalovesbeauty maar daar ben ik mee gestopt. Wil je meer over mij te weten komen klik dan verder.


Ik zal even kort wat over mij zelf vertellen zodat jullie meer over mij te weten komen. Ik ben dus Diede. Ben 14 jaar oud en zit in 2 atheneum. Ik ben dol op make-up en verzorgingsproducten. Ik heb een zwak voor blushes en lipbalsems. Mijn stash is natuurlijk lang nog niet zo groot als bijvoorbeeld die van Mascha van Beautygloss, maar hij is wel aan het groeien.

Wat kun je van mij verwachten? Ik heb het erg druk dus niet zo heel erg veel tijd.Ik zal proberen om zeker 3x in de week een artikel te schrijven in in de vakantie iedere dag. Alle foto's maak ik zelf tenzij anders vermeld. Filmpjes maak ik niet want ik ben een beetje bang voor de reacties.



Ik hoop dat jullie kunnen genieten van mijn artikelen en regelmatig een berichtje achter laten. Dat geeft mij weer de energie om verder te bloggen
Heb je nog vragen, tips of ideeën laat ze dan achter in de comments.
Ik zie jullie snel!

XO Diede

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!